Emelies

Alla inlägg under november 2011

Av Emelie Lundqvist - 8 november 2011 19:16

Imorrn kommer mitt sims 3:)♥ längtar:D


Vilken jobbig skoldag de va idag:/ Den va bara så dryg:(

så ere



Men kommer nog lite mer inlägg senare tror jag:)

ses!

Puss// Emelie

Av Emelie Lundqvist - 8 november 2011 06:52

Nu e de snart dags för skolan igen :)


hinner  inte blogga så mycket nu ska äta och fixa till mej:D

men slänger in några fler inlägg senare idag:)

Ses! 

Puss // Emelie:)♥

Av Emelie Lundqvist - 7 november 2011 20:15

Shit va jag har lyssnat mkt på:

om ni inte ser klippen kommentera!!:)♥

:/

Av Emelie Lundqvist - 7 november 2011 14:08

Nu sitter jag o tråkar på skolan:( Tur att vi snart slutar:)

KOmmer lite mer bilder senare kan lägga till lite nu:))

       hade bara 3 bilder att bjuda på:)

Ses snart

Puss/Emelie ♥





























































:/

Av Emelie Lundqvist - 7 november 2011 14:08

Nu sitter jag o tråkar på skolan:( Tur att vi snart slutar:)

KOmmer lite mer bilder senare kan lägga till lite nu:))

       hade bara 3 bilder att bjuda på:)

Ses snart

Puss/Emelie ♥





























































Av Emelie Lundqvist - 7 november 2011 08:16

Nu kommer nya bilder☺

       

Zigge♥ (min hårboll)  

Av Emelie Lundqvist - 7 november 2011 07:26

Nu har man vaknat efter en kort natt:)

Sen blir det skola:( Längtar inte!

De kommer väll lite bilder senare då:D

Ska bli kul att träffa alla efter lovet

men nu ska jag gå ifrån bloggen!:(

Puss alla//Emelie

Av Emelie Lundqvist - 6 november 2011 19:57

Tänk om stjärnor var människor....

Så om en ny stjärna  tänds då har en ny människa föds, de sägs ju att en stjärna aldrig landar när den fallit. Så om det finns en stjärna för varje människa så kanske livet fortsätter när man gått bort?

Liksom att man lever ett annat liv när man är död?(: Eller?....

Det e typ så jag tror att livet funkar,om sånt tänker jag typ varje kväll...alltså livet:)

 

 mobba inte bilden....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards